Bende aynı durumdayım ve tam 6 hastalığım inanılmaz tiksindim herseyden ama kusacağım bilsemde ayakta kalmak için az bisiler atjyorum ağzıma beyaz leblebi kabuklu salatalık biraz bastırıyor bulantıyi bende prilam dr içiyorum onuda içmesem daha kotuyum dün akşam hastaneye gittim serum taktılar inşallah geçer biran önce ilk hamileligimde böyleydi 14 üncü haftada gecmisti