Evet artik benimde bir dogum hikayem var 🙈
39+6da gece 2de sanciya uyandim. Saat tuttum 15 10 dk geliyodu duzensizdi. Sabah namazina dogru sancilar bitti bende evde beklemeye karar verdim. Sabah 9 gibi dus aldim yataga oturdum kalkinca islaklik gordum suyum gelmisti ama cok degildi. Doktorumu aradim sanci icin degil ama az da olsa suyun geldiyse gelmen lazim dedi. Her ihtimale karsi cantalarimizi alip hastaneye gittik doktorum muayene etti evet suyun gelneye baslamis rahim agzida guzel yumusamis ama henuz ne sancin var ne acikligin dedi. 1 2 cm bir aciklik vardi sadece. Yatisim yapildi enfeksiyom riskine karsi antibiyotik verildi surekli serumla. Ertesi gun sabah 10a kadar bekledim merdiven indim ciktim surekli plates yaptim ama sifir sanci. Sabah dusuk dozda suni sanci baslanilfi. Doktorum cok destekledi hamilelik boyunca hep normal dogum istedim. O yuzden son ayim hep yuruyus egzersiz ve plates topuyla gecti. Doktorum eger ilerleme okmazsa seni suni sanciyla cok yormam sezeryana alirim dedi. Basta suni sanci dayanilmayacak gibi degildi her sancida yere comelip burnumddan nefes alip agzimdan nefes verdim o an ne bagirmak ne de yatmak iyi geliyor en iyisi nefes. 1 saat sonra muayene etti doktor 5 cm acilmis cok iyi dedi daha sonra sancilar dayanilmaz hale geldi. Nefes alip veremez hale geldim kalp atislari dustu bi ara bebegin. Hemrn epidural istedim bagira bagira ya epidural takin ya bu suni sanciyi cikarin diye. Hemsirenin elinden cekip serumu kapattim cildirdim resmen 🙈 4 5 dk icinde anestezi doktoru geldi epidural acildi acilarim gecti diyemem ama hafifledi. Epidural takildi yataga yattim doktorum bakti 8 cm dedi şok oldu. Epidural takilali 5 dk bile olmamisti. Plates topunda hafif hafif esne 10 cm olunca dogumhanrye alacaz ben asagiya muayeneye gidiyorum dedi. Plates topuna oturdum 4 5 sancidan sonra baski hissetmeue basladim oturamiyodum hemen hemsireyi cagirdim hemen dogumhaneye aldilar 10 cm dogum basladi doktoru cagirin dediler 🙈 yani epidural 10 15 dk kalmadi bile belki cok cok hizli ilerledi dogum. Anestezi doktoru inanmamis dogumhanrye gelmis bu kadar hizli nasil oldu diye. İkindim ama yeterli gelmedi hemsire biraz karnima bastirdi. Cok kucuk bi kesi var ama igne yapildigi icin hissetmedim korkuldugu gibi degilmis dikisler. Bebegi kucagina alinca acilari unutuyosun dediler ama ben unutamadim bence suni sanciyi kaldirsinlar 🙈 normal dogum isteyen anneleri korkutmak istemem ama eger normal doguk istiyosaniz epidurali muhakkak dusunun. Benim bu kadar hizli dogum yapmama herkes cok sasirdi dogumhanedekiler bile sordu ne yaptin diye son ay bol squat yuruyus ve plates topunda egzersizler 👍👍 ama sorarsaniz ayni akilla geriye donulse ne yapardin kesinlikle sezeryan olurdum 🙈