DilanElizz Tugbactn92 12+3 olduk 11de gittim sormadım bile 😂2 haftaya gitmeyi düşünüyorum gel dedi bakalım hayırlısı inşallah
sessizizleyici Bende dün gittim sormayı unuttum ama birşey demedi haftaya pazartesi 2li test için gidicem bakalım bir tahminde bulanacakmı