Bir kızımız var 15 aylık suan da 15 haftalık hamileyim acaba erkek olur mu ki diyorduk ama iç sesim Buda kız bence diyordu Çin takvimi erkek bu hesaplama var ya kan yenileme filan oda erkek diyordu ama ikinci kızımız geliyormuş 😂 benim kız kardeşim yok ama kızımın olacak İnşAllah 🥰