Rojbin_acad Arkadaslar merhaba Ilk defa gordugum icin soruyorum 10 haftalik hamileyim idrarimdan beyaz bir akinti geldi hafif katiydu tam sivi degildi yani bir sey degildir Demi
Elanurgvn61 Rojbin_acad valla canım ben de 19 haftalık hamileyim bende oluyor o yeni bir kaç haftadır sormuştum burda kimisi enfeksiyon mantar kimisi normal demişti en iyiki doktora gidip Bi idrar testi yaptırmak olabilir😊
Busra2013 Rojbin_acad 28+0 hala var sumuksu yapı gıbı benımkı bazen beyaz bazen sarı yanma yada agrı yoksa kasıntı yoksa sorun degıl cunkı enfeksıyon olabılır
Gizgizgiz Rojbin_acad değil canım kaç haftalıksın benim 29 haftalık hep oluyor kokusuz yeşilimsi değilse sıkıntı yok
Nesrinimsi Rojbin_acad herkeste farklılık gösterebilir kuzum ama aynı durumu bende yaşayıp önemsemedim günlerce. Ama meğer mantarmış ondan oluyormuş, 10 gün fitil kullandım da öyle geçti. Hafife alma derim ben doktoruna mutlaka söyle.
Rojbin_acad Gizgizgiz 10 haftalik hamileyim 2 gun once doktor iyi dedi ama korktum bir anda gorunce beyazdi sadece
Bebiscann Rojbin_acad canım enfeksiyon veya mantar olabilir normal zamanda sıkıntı olmaz ama hamilesin bi kontrole git canım çok geçmiş olsun Rabbim korusun 🙏