Masalmevsim Merhabalar kizlar . 5 haftalik hamileyim . Dun kan tahlili verdim . 427 cikti . Bugun doktora gittim ama kesede gozukmedi . Bu normal mi . Doktor 9 gun sonra gel ddi
Baykuss Masalmevsim aynen görünmeyebilir bi hafta sonra görünür inşallah bi hafta sonrasında da kalp atışını dinlersiniz hayırlısıyla ☺️
brfns Masalmevsim çok normal küçük daha bende kaç kere vajinal muayeneye aldılar onda bile gözükmedi en son vajinal muayeneme profesör girdi o gördü. Hiç strese girme