Firstexcitement Merhaba hanımlar 33 haftalık hamileyim bugün idrar tahlilimde enfeksiyon çıktı yarın kültür vereceğim. Ben de hiç anlamadım belirti yoktu. Başına gelenler neler yaptınız antibiyotikle mi tedavi ettiler? Düzeldi mi ve ne kadar sürdü? merak ettimm
Sevdaelmc Firstexcitement bende aynı dertteyim ve sürekli enfeksiyon oluyor antibiyotik kullanmadım ben hiç ama tek kullanımlık şase kullandım sürekli ama yine aynı yani sanırım su cok içmek gerekiyor ben az içiyorum biraz suyu çoğaltınca geçiyor 🤦🏻♀️
Renasumut Firstexcitement bende şimdi geldim saglık ocagından bende de belirti yoktu sadece sık giderdim lavaboya Bi ilaç verdi bi tane tek kullanımlık bi tane se haftaya cumaya kadar günde iki kere içecekmişim