Snmz sanırım bende gidicem çok teşekkür ederim 🌸 ama tekden de yoğun bakım ünitesi yokmuş sanırım o biraz kafamı karıştırıyor. 12.haftada gel demişti züleyha hoca sanırım özlem hanıma gidicem bu msjdan sonra kesin kararımı verdim😊doğum ücreti hakkında bilginiz varmı peki