btl56 Ben nasıl yorumladigina bağli çevremdeki bir kişi kötü yorum yapmadı burdakiler evet şarap şerbet falan dedilerde bir anlamı yok üç anlamı var ben diğer anlamlarını baz alıyorum çoğu isim Kuran’da geçmiyor ha belki iki isim olabilir onada karşıyım gerçi sade ve öz olsun istedim gençken sadem olsun istiyordum belki Hüma bade olabilir