Kızlar doguramiyorum dua eder misiniz 😔 çok yoruldum bebeğimin kilosu boyu herşeyi çok normal ve gayet sağlıklı. Ama çocuğumun gelmesi yok heralde.. nişanim falan geleli çok oldu hala da parça parça geliyor her sabah. Ama yok sancı hissetmiyorum, bazen az hissediyorum.. dua edin de dogurayim…..