alyabebekkk Merhaba 26+6 haftadayım 2 3 gündür ishal oluyorum ve bunun için tehlikeli diyorlar doğru mu?
vbvy1 alyabebekkk ben hep bi ishal bi kabız probiyotik alıyorum bisey oldugu da yok 7 aylığız öyle deyip korkutuyorlar. Dışarıdan çok yememeye calıs, köyden gelen taze peynir felan varsa toksoplazma riski felan oluyor onlar da yapar çiğ ürünler vs
alyabebekkk Zehra9616 erken doğumu tetikliyormuş ve doğum belirtisiymiş felan diyorlar, devit3 kullanmaya başladım ondan kaynaklı olabilir mii
seymaaa123 29 haftalığım bende de vardı iki gün bende korktum ama düşününce nasıl kabız oluyorsak ishal olmakta normal ishalinizi kesecek birşeyler tüketin ve bol bol su için korkmanıza gerek yok 😌
Zehra9616 alyabebekkk devit yapar ama erken dogumu falan tetiklemesi 32 den sonrasi icin derler die boliyorum ben