Suanda hastanedeyim, normalde suni sanciyla dogum baslatilacakti yüksek tansiyondan dolayi. 37+0 haftaligiz, acilmam sancim hic birsey yok sifirdan suni sanciyla baslayacagiz.
Cok fazla korkularim endiselerim var dogumla alakali. Ters giden birseyler olurda gec kalinir gibisinden.
Doktorumla paylastim bu düsünceleri. Bana acik acik sezeryan ol demedi ama bu stres tansiyonunu dahada yükseltir, acil sezeryana girmek zorunda kalirsin gibisinden konustu. Vücudun suni sanciya tepki vermeyebilir sonuc olarak yine sezeryana dönersin vs dedi.
Normal yapamam korkuyorum istemiyorum dersen sezeryana alalim hemen bugün dedi. Yada düsüneyim dersen bu gece sakin kafayla düsün yarin aliriz dedi. Sezeryan istemessen suniyle baslariz karar senin dedi.
Cok kafam karisti simdi. Suni sanci alinca bebegin kalp atislari düser vs diye korkuyorum. Ne yapsam bilmiyorum esimle konustum ne diye strese sokuyorsun kendini ne var onda diye bana laf etti iyice sinirimi bozdu.
Hic riske atmadan direkt sezeryan mi olsam yoksa normal dogumu denesem mi suni sanciyla ne diyorsunuz kizlar?