BrsnAy27 tabi kayıplar olunca zor oluyor maalesef bende basından beri coraspirin oksapar 0,6 lık kullanan birisiyim ve riskli gebelik grubundayım ama işte biz kendimize stres yapıyoruz sadece hayatta allah ne der ise o olur zorlu süreçlerden geçiyoruz maalesef hepimiz allahım yardımcımız olsun sağlıcakla kucaklayalım evlatlarımızı inşallah 🤲🏻