Arkadaşlar doktorum gitti özel klinik açıcakmış ve hastaneden ayrıldı benimde 37+3 geceleri ağrılarım çok fazla oluyor hastaneye gidemiyorum randevu yok randevusuz kimse bakmıyor kendi doktorumda yok nst ye de giremiyorum kaldım böyle yakın bir ilçeye gidicem doğuma tamamen bir anda kalkıp giderim doğum başlarsa doktorsuzluk hastane beni çok yordu sinirlerim bozuldu evde oturup kaderime ne çıkarsa modundayım şimdi de hafif adet ağrısı gibi ağrılarım var bacaklarım da ağrıyor ama evdeyim