aleladebirmom Ydnhld az önce ben e tahlil yaptırdım ve üre düşük çıktı. Sonuçları haftaya gösterecem doktora. Protein eksikliğinden olduğunu okudum ama herkeste farklı şekilde yükselebilir. İnşallah önemli bi şey değildir
aleladebirmom Ydnhld benim de iştahım yok ama çok şükür bebeğim gelişimi kilosu da ilerde. Beni sömürüyo ondan oluyo heralde bunlar😅😅