mucizeeem03 pcos oldugum icin surekli yumurtam vardi.biri daha olgunlasmadan digeri buyumeye basliyodu.sol ve sagda toplam 10 tane oldugu oluyodu yumurtalarin ama kist oluyodu surekli.doktorlar klomen ve catlatma ignesi veriyodu ama hormonumu bozmaktan baska ise yaramiyodu.bende doktora gitmeyi biraktim.cunku klomen ve catlatma ignesinden baska care yok deyip durdular.sekerli gazli iceceklerle ekmege sinirlama getirdim.ama cok fazla degil yani
N11den laboquick ovulasyon testi aldim .hergun oglen 12 den sonra bisey yiyip icmedim.ogleden sonra 2de testi yaptim.pcosta ovulasyon testinde ikinci cizgi hep var .lh yuksek oluyo bizde ama iki cizgi ayni koyulukta yada t cizgisi daha koyu olmasi lazim.onu tutturmak icin adetten sonra baslayip diger adet baslayana kadar test yapmamiz gerek.bazen adetten bi gun once yumurtam olgunlasiyodu.telefonlardaki yumurta catlama uygulamalari pcos icin gecerli degil.benim mesela 14.gun degilde 17.gun olgunlasiyo yumurtam.
Diyelim 17sinde iki cizgi ayni koyulukta yumurta olgunlasmis (iliski)
18 inde bi cizgi siliklesti catlama olmus (iliski)
19 cizgi dahada siliklesti (iliski)
20 garanti olsun diye yine iliski
Ben iki kere hamile kaldim ikisindede bu sekilde kaldim
Bi de iliski sonrasi yirmi dakika iki tane yastigi kalcamin altina koyup bacaklarimi dikip bekliyodum.sonra 10 dakika yuzustu dönüp bekliyodum.o gun duş almiyordum.spermler akıp gidiyor demisti doktorum