Kızlarrr hamilelik belirtisinde ağza acı su gelmesi de var mı ?
Seydanuurr4 bir kac gundur görüyorum postalarda ama bilgim yok 😌
Seydanuurr4 sen zaten hamile değil misin 110 çıktı değer demiştin
Kahveli bu sabahtan beri bu belirti de başladı
!????
Zeyna27 yok canım ben değilim
Seydanuurr4 ay canım özür dilerim isim benzerliği o zaman vallahi kusura bakma nolur
Zeyna27 yok canım Estağfirullah insallah bende o sonucu alırım 🥺♥️
Seydanuurr4 inşallah canım inşallah bu ay sende o güzel sonucu alırsın
Ben ilk hamileliğim de sabah kalktığımda boğazımda acı bir tat oluyordu 😇
Zeyna27 insallah canımmm♥️