Ben yaptım bir buçuk ay önce doktor Asiye hanım yaptırdı doğumumu. Doktordan yana inanılmaz memnunum alanında çok iyi bir doktor ayrıca sana anne şefkati ile davranıyor. Odalar tabi ki çok lüks değil ama temiz ihtiyacın olan herşey de odalar da mevcut