Hamilelikte benim de yoğun akıntım olurdu, ve bazen hele de son haftalarda bebek idrar kesesine bastığı için kaçırıyodum arada 🙈.
Onlar test yapıp zaten söylüyorlar su mu değil mi diye.
Su gelince anlıyorsun zaten, şeffaf kokusuz bir şey oluyor. Ve durduramıyorsun akıyor kendiliğinden.
Akıntı normal oluyor aslında rengine dikkat etmen gerek.
Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah💕😍