Hanımlar bugün devlette de dosyam açılsın diye kadın doğuma gittim gebe izlem odasında tansiyonum nabzım ölçüldü.Normaldede heyecanlı bi yapım var zaten.Nabzım 145 çıktı hatta heyecanlıyım dedim ebe 4-5 dk bekledi yine yüksek çıktı taşikardiksin dedi.Bu durumda olanınız var mı🙄