Merhaba güzel anneler ve anne olmaya aday olanlar 🤗 dün itibariyle iki adet dondurulmuş PGT’li embriyo transferi yapıldı. Biri orta kalite biri yüksek kalite embriyolarımın. Bildiğiniz gibi bu süreçte kullanılan progesteron estrofem coraspirin ve folik asit kullanımına devam ediyorum. Doktorum multivitamin baslamami istedi ve Elevit önerdi. Daha önce Elevit hakkında domuz jelatini kullandığı bilgisi yayıldı ve firma bunu kabul etti. Bu yüzden bu markayı almak istemiyorum. Genelde Solgar ürünlerini kullanırım. Fakat multivitamin olarak Solgarin ürünlerinden Vm2000 , Female Multiple ve Vm Prime konusunda kararsız kaldim. Hepsinde ayrı mg ölçüleri var. Ya da bana embriyolarin tutunmasına yardımcı önerebileceginiz marka varmı. Bir de dünden beri karın ve kasık bölgemde ağrı var gaz ve adet sancısı gibi bu normal mi ? Şimdiden cevaplar için teşekkürler ederim 🙏💙