5 haftalık hamileyim ve kesem bile oluşmadı. Normalde sigarayı baya kullanıyordum ama şuan çok çok azalttım yani bi kaç dal sigara içiyorum ve yaktığımı sonuna kadar içmiyorum yarıya kadar içmeden atıyorum. Vicdanım hiç rahat değil doktoruma sordum azaltarak bırakmaya çalış dedi bu kadar az sigara yinede zararlı mı çok acaba 🤦🏻♀️