Busrabusra33 ayyy buna yanıt vermezsem olmaz diye düşünüyorum kendimce😕 bende evde yaptığım test ile gebe olduğumu öğrendim ertesi gün gittim Hacer hanıma bana kese boş ve sağ tarafında çok büyük bir kist var hemen ameliyatla almamız lazım dedi korkuttu beni resmen kaçar gibi çıktım hastaneden özele gittim ve bana 10 gün bekleyelim henüz çok erken bebek kendini göstermiyor olabilir dedi kist için ise her gebelikte olabilecek şeyler bunlar dedi 10 gün sonra gittiğimde ise bebeğimi gördüm yani uzun lafın kısası Hacer hanıma uysaydım anında gebeliğim sonlanıyordu…