Kızlar burada okadar çok okudumki bayılanlar kötü olanlar korkarak gittim ne olacak bana diye ama çok şükür öyle birsey degilmis.Bugün verdim 75 lik yapildi.Dünden beri aç olmama rağmen sadece içeceği içerken biraz midem bulandı sonra birsey yok.oturarak ve sakin şekilde içerseniz ve beklerseniz birşey olacağinı düşünmüyorum.içecek oncesi bi kan verdim sonra 1. Saatte 2. Saatte tekrar kan verdim düşünün dün en son akşam üstü 4 gibi yemek yemistim ve saat 11.30 12.30 13.30 da kan verdim.Korkmayın yaptırın ben ki aşırı hassasımdır bu kan verme açlik vs. Konularda ama hiçbirşey olmuyor.Inşallah sizlerinde iyi geçer 🙏