Şuanda 38+1 im
Gece uyumakta zorlanıyorum
Yürümekte zorlanıyorum kasık bölgemde pelvise baskı yüzünden ağrılarım oluyor ikinci gebeliğim olduğundan sancı değil biliyorum Sırt üstü usg bile çekilirken tansiyonum düşüyor asla duramıyorum sırt üstü ayakta olmak her zaman daha iyi tek avantajım sadece 10 kilo almam inşallah hepimizin sağlıcakla gelir bebeği
Haftaya kısmetse sezeryan olacağım kordonu boynunda olduğundan ilki normal doğumdu 😊😘❤️