Jfmdkxkc 38+3te suni ile doğum yaptım canım, normalde suniyi 40’a kadar bekleyip veriyorlar ama zaman açısından bir sıkıntı olmadığı için doktorum kabul etmişti sonuçta sezaryen olunca da 38+4te falan alıyorlar. Yani bebek gelişimi iyi ise sorun yok benim bebişim 2860 gr doğmuştu 🙃