Seyma46
Merhaba kızlar 32+4 günlük hamileyim. Ve bugün ara ara karnıma iğneler batıyor gibi bi şey hissettim çok canım yandı. Daha sonrasında ise yine ara ara vajinamda bi acı hissettim sanki bebek çıkmak istiyor gibi bi anda ayağıyla bastırıyor gibi bi his . Bi anda bağırtacak derecedeydi. Bunlar normal mi acaba ?
Handsomebaby
İlk hamileliği sanırım cnm normal merak etme.Magnezyum içiyormusun.İçmiyorsan ihmal etme iç.Yakında kramplarda başlar.Son aylar zor geçiyor.
Seyma46
Magnezyum içmiyorum da onunla bi alakası olabilir mi?