Nisa_42 33 haftalıgız karın ölçüsü normal kafası 3 hafta önde su toplaması falan yok dedi korkuyorum niye öyle oldu basına gelen varmı
Aysezey Nisa_42 benmde başndan beri 2-3 hafta önden gidiyo.su toplamıyosa sorun yokmş. Genetik olablr. Ailenzde falan varsa koca kafalı biri 🙂 benm eşimin öyle.annesininde.
Asiyes Nisa_42 33+5 im bebek kafası 36 şuan önden gidiyor doktor genetik olabileceğin söyledi bende eşimde biraz koca kafalıyız :). Takmayın birşey olmaz
Beyzinur Nisa_42 bnmde kafasi kucukmus vucudu iyi ama kafa ypisi kucuk dedi dogum kolay olur dedi cok ceviz yersen kafasi buyuk olmurmus teyzem 4. Cude kafasi yuzunden sezeryan oldu
Nisa_42 Aysezey eşimin kardesinn öyle biraz büyük kafası :) insallah önemli bisey değildir şimdi su toplaması gözükmdi ama insallah öyle bisey olmz ilerde
Nisa_42 Asiyes insallah sağlıklı sıhatli doğar tek düşüncemiz o şimdi. Eşimle benim değilde eşimin kardesinin biraz büyük :)
seddkilic05 Nisa_42 aynen canım benimkide erkek kafası büyük doktor erkek çocukları koca kafa olur dedi sorun değil merak etme dedi sende içini ferah tut 🙏🏻😇
Aysezey Nisa_42 Yok yok bişeyolmaz Allahın izniyle.için rahat olsn. Anormallk olsa doktorlar zaten her ay bakınca illaki farkediyolar 😊