nev21 Merhaba adetim geciktiği için idrarla gebelik testi yaptım ve pozitif çıktı doktora önümüzdeki günlerde gideceğim fakat kasıklarımda belirli aralıklarla ağrı oluyor sanki adet olacakmışım gibi bu normal mi ? Sizlerinde bu şekilde ağrınız oldu mu ?
Beyzanurecer nev21 çok normal. Bebek yerleşme aşamasında. Adet günleriniz gecikmiş onun gerginliği var kasıklarınızda.
Mnk16 nev21 5 haftalık hamileyim Adet ağrısı gibi ağrı giriyor kasıklarıma ve rahmine olabiliyormuş böyle rahim genişliyormuş
Cansumuratt nev21 adet olcakmışsın gibi bir his oluyor ama adet ağrısı değil bebekten oluyor yani benim öyle olmuştu ilk haftalr nerdeyse 16. Haftaya kadar kasık ağrım oldu ara ara hep🙂
Azra_Mom nev21 kaç kez acile gitmiştim bu yüzden hiçbir sorun yoktu rahim hamileliğe hazırlanıyor bebek yerleşiyor bundan kaynaklıymış inanılmaz bir kaşık ağrısıydı ağlıyordum resmen ama bende kistte vardı belki biraz onunda etkisi vardı bilmiyorum