Sule_Mika Benimde 34. Haftada ilk çıkmıştı ben hissetmemiştim ağrı hissediyor musun diye sormuştu.İki gün sonra sancı çıkmıştı yine ve çok düzenliydi bu defa nst de 100lere çıkıyordu hissediyordum açılma var mı diye bakmışlardı ama çok şükür sonra geçti yalancı sancılar oluyor sanırım stres yapmayın artmadığı sürece sanırım sıkıntı olmaz