Esrazoan tavsiye edeceğim bi şurup var hem iştah acıcak hemde kilo alıcaksın . Şurupu akşam saat 7 de alıyorsun bi ölçek . Ve bi kaç saat sonra uykun geliyor zaten . Sürekli içinde doymak bilmeyen bi inek oluyor . ✋ bende çok zayıfım 45 kiloydum ama o şurupu kullandıgımdan beri 54 kilo aldım . Bebeğe de zararı yok doktora sorabilirsin hatta kullanmadan önce . İsmi=PRAKTEN💋