duygu94 ben malesef başından beri yaşıyorum luan 17+3 deyiz hala yaşıyorum bazen yüreyemiyorum eşimin yardımıyla kalkıyorum çatı kısmı felaket agryor doktorum norml oldgunu kendmi çok yormamam gerektigini söyledi magnezyum kalsiyum yazdı.. mutlka günde bir bardak süt ve bir maden suyu içmeyi ihmal etmeyin iyi olur inşallah🥰