sacmalamakizim Hanımlar 3 aylık bebeğim grip oldu ilaç kullanıyoruz ama yaptığınız etkili bir şeyler var mı?
yarenaygk34 Bol bol emzir canım bir de burnu çok tıkanır dolar sürekli temizle serum fizyolojik damlatıp çekebilirsin doktorun ilaç verdiyse kullan bu kadar daha çok küçük bitkisel bi kür falan kullanmak doğru olmaz siz bol bol c vitamini alın süte geçer belki
yarenaygk34 sacmalamakizim çok geçmiş olsun canım Rabbim şifa verdin emzirmek gerçekten şifa zaten anne sütü inşallah hemen atlatır