Kalp atışını duymadım ama utrasyonla gösterdi kalp atışını daha bugün öğrendim birkaç ilaç yazdı doktor ama çok sevemedim doktoru o yüzden doktorumu değiştirilip gittiğim doktor ne derse onu yapacağım şu an bir şey yapmıyorum sadece folik asit kullanıyorum