Merhaba 22+ 5 hamileyim bugün kontrolüm vardı ve daha önce muayene olmadığım bi doktora alabildim randevuyu muayene olduktan sonra doktora eşimle uyuşmazlık olduğunu söyledim ve bana kanaman olursa acile gel direk dedi başına gelen var mı neden kanamam olsun bilgide vermedi doktor bilginiz varsa paylaşır misiniz