Sude1 Kızlar merhaba bugün 16. Haftaya girdik sol tarafımda dünden beri bi batma bıçak saplar gibi sol tarafıma yatınca daha çok oluyor var mı böyle yaşayan ilk kez yaşıyorum
Polenpolen52 Sude1 valla bende 15 hafta bıtıcek , heryerımde batma var🤣 artık allah ne verdıyse zaten uyuyamıyorum duzgun😞
Neslihanarslan06 Sude1 bende bugün 16. Haftaya girdim canım. Bi kere olmuştu ama geçti.Sürekli oluyorsa doktora danış belki vit. Mineral eksikliğiyle alakalıdır. Bende takviye kullanmaya başladım. Belki ondan olmuyor
Yarenlisinden Sude1 bide hareketsiz kalmayın sırt üstü uzun süre de yatmayın inşallah enfeksiyon falan olmasın da
Yarenlisinden Çok oluyorsa doktora sorun ,geçmiş olsun.. Bu arada Demir ve magnezyuma başladınız mı? bende 16 haftaya girdim doktor verdi sanırım çok tatlı yiyorum dedim diye 🥲
Sude1 Yarenlisinden Perşembe kontrolüm var diye aramak istemedim giderim diye canım Demir magnezyum başladım ben 37 kiloyla hamile kalmıştım çok zayıf olduğum için verdi hap hatta bitmek üzere 😇
Sude1 Neslihanarslan06 2 gündür sürekli var perşembe günü kontrole gidicem diye aramak istemedim ama arayacağım sanırım bugün
Yarenlisinden Sude1 oooo çok iyi toparladınız o zaman çok sevindim 😍 normalde 20. Haftada veriliyormuş hap içtiğim an çıkarma hissi oluyor bende bide suda eritme verdi 🥺 siz zorlandınız mı?
Sude1 Yarenlisinden benim suda eritme değil ama aşırı zorlandım hala da zorlanıyorum bazı hapları bulantı falan yaparmış zaten :)
Sude1 Annekuzusu_0 benim sol kasığım öyle canım aradım doktoru bebeğin pozisyonundan kaynaklanır panik yapma dedi