seymaydinn Kızlar ben çatlak kremi arayışındayım çok önemli önerdiğiniz bir krem yağ varsa yazabilirseniz çok memnun olurum
Hilalusenmes seymaydinn cnm ben bio oilin sarı olanını kullandım ve bol su içtim çatlak olmadı cilt tipiylede alakalı ama ben yağdan çok memnun kaldım
evlatkokusu0806 seymaydinn kullanmıyorum ben çünkü kreme rağmen vücudun yatkınsa çatlıyorsun duyduklarım böyle
Asyaveannesi36 seymaydinn bio oil der susarım ya ve bol su yürüyüş günde en az yarım saat 36.haftama gireceğim hiç bir yerim çatlamadı genetikten ziyade dikkat etmekle alakalı tek yağ sürüp de olmaz en az 3 lt su ve yürüyüş
3Aysenur33 seymaydinn 3.ayımdan bu yana Bio Oil kullanıyorum. Çok memmun kaldım. Bitti şuanda Kantaron Yağı sürüyorum hem göğüslerime hem vücuduma.
Busbus4 4.Aydan beri lierac kullanıyorum 7.aydayım hala çatlamadım ergenlikten kalan çatlaklarım var normalde ç
smgenr Busbus4 Bende aynısını kullanıyorum şuan 34 haftalık oldum ve sabah uyandığımda karnım aşırı derecede çatlamış çok üzgünüm
Fkurt seymaydinn arifoglunun çatlak yağı var onu kullanıyorum direk doğal yağlar benim halihazırda çok catlagim var gebelik öncesi ama arkadaşım kullandı hiç çatlamadı biraz bünye isi