Poncikbitanne canım normal doğumdan korkma sadece sancı biraz acılı Doğum çok kolay hiç zor değil eğer sezeryan olursan daha çok acı çekersin Doğum sancısı bi anda olup bitiyor ama sezeryan agrısı gunler sürüyor normalden korkma lütfen gerçekten herkes normal doğurabilir ve daha rahat olursun 6 gün önce dogum yaptım ve çok rahatım sende normal doğumu düşün bence 😊