-Mathilda- doğum ücretinde öğretmen indirimi olmuyormuş. Herkese verilen fiyat bu.
Benim 26.haftada falan sezaryen olacağı belli oldu. Doktorumla konuşup karar verdik. Bebeğin kafası büyük. Bir de ilk dört ay çok kanama geçirdim riske atmak istemedi doktorum. Zorunlu sezaryen olacak yani. 37. Haftadayım 38+4 te olacak doğumum.
Sen de doktorunla bir konuş bakalım ne diyecek. Sezaryen mi normal doğum mu?
Bu arada istege bağlı sezaryen 11.000 falan. Zorunlu olunca 6500 oluyor