Sezya Kızlar geçen hafta da post açmıştım. Soğuk algınlığı için öneride bulunun diye. Ama bu soğuk algınlığı falan değil bence. 10 güne yakındır şiddetli baş ağrım var. Eğildikçe yüzüme basınç hissi geliyor. Ta dişlerim zonkluyor ağrıdan. Başına böyle bir şey gelen var mı. Acile doktora çok gittim. Ama hamile olduğun için röntgen çekemeyiz dedi. Sinüsler doluysa oda ağrı yapar dedi. Antibiyotik verdi. Ama bende sinüzit yoktu ki. Bu yaşıma kadar böyle bir şey yaşamadım ben. Yaşayan varsa nolur bi tavsiyede bulunsun. Küçük bi çocuğum daha var. Onunla bile ilgilenemiyorum yalnızım. Onun için düzeltmem lazım kendimi hemen. Şimdiden teşekkür ederim hepinize
ipekveatlas Sezya eğildikçe yüzüne ağrı geliyosa, eğer alnına ve yanaklarının üstüne burun kenarlarına doğru bastırdığında bi ağrı hissediyosan sinüslerden kaynaklı olabilir canım, sinüzit sonradan da olabilir yani mesela üşütmeye bağlı, gripten sonra vs
Ozlem2904 Sezya sinuzite benziyo tarifiniz. Bende sinuzit var egilirken sanki beynime bicak sapliyolar gibi oluyo yuzumdede asiri b basinc oluyo. Nane yagi ve sicak suyla buldum cozumu. Suyu kaynattim 9 10damla damlattim buhari icime cektim. Sinuslerim acildi. Malesef burnumda hic akmiuo afedersiniz sumkuremiulrum hic. Sinuzit bas kulak ve yuz agrisida yapiyo.
Ozlem2904 Sezya eger agri sadece b tarafinizdaysa migrende olabilir, hamilelikte siddeti artiyo malesef benim migrenimde var migren tasi iyi geliuodu ama hamilelikte ise yaramadi acillik oldum serum verdiler o rahatlatmisti
Sezya Ozlem2904 nane yağını bende yapıyorum. Gebelikte günde kaç kere yapabiliyoruz onu. Ben 2 den fazla yapmıyorum zararı olursa diye. Birde kaç gün sürüyor bu ne zaman düzelirim
Sezya Ozlem2904 kaç kere gittim canım. Hiç bişey yapmıyorlar. Migrenim var onun için ilaç bile vermiyor. Sadece parol iç deyip gönderiyor. Fayda etse de içsem keşke
Alparasinannesii Canım migren de olabilir bende çok çektim. Hamileyken daha fena zaten. Mentollü bi taş oluyor onu kullan o azda olsa iyi gelecektir
Ozlem2904 Sezya nane yagini fiziksek olarak tuketmediginiz icin bisey olmaz :) sadece buhari soluyosunuz. Papatya cayi buharinida ayni sekilde oneriyolar ama bana b faydasi olmamisti.
Ozlem2904 Sezya cok gecmis olsun, ben 2 parol icmistim migren krizinde ise yaramadi. Acildeki serumda gecirmemisti zaten eve gelince cok afedersiniz istifra ettim oyle rahatladim anca