La_Liberte Biliyorum çok post açtım ama bu konuda 🙈 Ovülasyon konusunu bildiğimi düşünüyordum ama tecrübelerinize ihtiyacım var. https://imgyukle.com/i/k99FvA Bu resme göre bugün çatlama olmuş. Dün gece de iki koyu çizgi vardı çünkü. Benim bildiğim asıl önemli olan çatlama günü yani bugün.Biz dün değerlendirmedik. Önceki iki gün değerlendirmiştik çünkü. Sperm kalitesi düşsün istemedik 😀 sizce her şey doğru mu ilerliyor. Tabi ne yaparsak yapalım her şey kader kısmet ama madem takip ediyorum doğru takip edeyim bari 😅
Seydaisik La_Liberte Canım instagramda @Birgebeningunlugu sayfasını takip et, ve neyi merak ediyorsan sorabilirsin. Ücretsiz bir şekilde yanıtlıyor ve bebek sahibi olmak için güzel bilgiler paylaşıyor üstelik çok da anlayışlı yani istediğin her şeyi açık açık sorabilirsin sana mutlaka yardımcı olacaktır :) ❤️
Percanper La_Liberte merhaba bu test dün geceyse bugün ve yarın da birliktelik olursa gebe kalma şansınız var. Yumurtlamadan 3-4 gün önce ve sonrası birlikteliklerde gebelik şansı var sperm ortlama 4 gün yaşıyor…
charlottececi La_Liberte bugunu de değerlendirin. İyi yapmissiniz. Sperm kalitesi onemli ☺️ Allah gonlunuze gore verir insallah dualarim sizinle🙏🏻☺️
La_Liberte Seydaisik çok teşekkür ederim ☺️ Biliyorum o sayfayı ama herkese cevap verip vermediğini bilemedim. O yüzden sormadım. Sanırım biraz geç kaldım 😅 bakalım burda da çok tecrübeli arkadaşlar var inşallah yardımcı olur🌸😊
Seydaisik La_Liberte Aynen öyle canım hakkında hayırlısı olsun ama ben takip ediyorum karşılık beklemeden elinden geleni cevaplıyor 😍 inşallah gebelik tutar mutlu haberler alırsın ❤️
La_Liberte Percanper çok teşekkür ederim 🌸. Son test bir saat öncesine ait. Çatlama yeni olmuş sanırım. Altın gün çatlama günü diye biliyorum. O yüzden dünü boş bıraktım☺️
Nebyaa Ben ovulasyon testinden pek anlamam ama burdan edindiğim bilgilere göre dün sizin için tam olarak değerlendirilmesi gereken günmüş en koyu belirgin çizgiler o günde var bugün biraz siliklesmis
La_Liberte Nebyaa en koyu testin üstünden daha 24 saat geçmedi bi önceki günü değerlendirmiştik. Gün aşırı olsun istedik😊 çatlama yeni olmuş sanırım ve en önemli günün çatlama günü olduğunu söylüyorlar. Cevabınız için çok teşekkür ederim 🌸
La_Liberte charlottececi yaa çok teşekkür ederim. Allah güzel gönlünüze göre versin inşallah 🌸😊 önemli olan çatlama günü olduğu için biz bir gün ara verdik. En koyu testin üstünden 24 saat geçmedi daha 😊 bakalım hayırla sağlıkla güzel ben de tüm isteyenlere de haberler alırız inşallah.
Percanper La_Liberte ben de ovulasyon testleri ile hamile kaldım suan 15 haftalıgım. Folik asitte kullanmaya baslamıştım. Umarım sizin de gönlünüze göre olur. Biz hergün birlikte olduk 1 hafta boyunca. Biraz can skıcı oluyor ama öyle deneyelim dedik:)bir dr sperm kalitesinin düşmediğini söylemişti…
La_Liberte Sevenikikalp çok teşekkür ederim 🥰 önemli olan bugün değil mi ☺️ Dün boş bıraktık önceki gün değerlendirdik bir de bugün ☺️ Bakalım hayırlsı
La_Liberte Sevenikikalp çatlamayı değil de yumurtlamayı çok yoğun hissettim dün gece aşırı ağrım vardı dayanılmaz bir ağrıydı test yaptım koyuydu sanırım halen yumurtlama devam ediyordu . Bugün sabah Sanırım çatladı ve rahatladım 😅testi yaptım silikleşmeye başladığı an afedersiniz değerlendik 🙈
La_Liberte Sevenikikalp evet çatlamayı görür görmez🙈 çünkü dün boş geçmiştik 😅 ayy böyle şeyleri de konuşmaktan çekinirim normalde kusura bakmayın lütfen🙈
Sevenikikalp La_Liberte yok canım ne kusuru hepimiz belli yaşa gelmiş cinsel hayatı olan insanlarız. Tabikide konuşacaz bunları 😇 O zaman yarını da boş bırak. Sonraki yine değerlendir. Ondan sonrası bekleme sırası 😘
La_Liberte Sevenikikalp anlayışınız için sağolun herkes aynı şekilde karşılamayabiliyor da ondan belirtmek istedim🥰 aynen öyle yaparız. Gerisi kader kısmet ☺️
Sevenikikalp La_Liberte aynen öyle bende beklemedeyim 5 gün oldu çatlama olalı😇 inşallah güzel haberleri alırız ❤️
La_Liberte Feray6161 değerlendirdim riske atmadım 🥰🙈 kader kısmet artık. Ben biraz tereddütte kaldım. Benim bildiğim çatlama günü önemli bir de forumdakilere sormak istedim😊
La_Liberte Sevenikikalp inşallah inşallah 🥰 buraya yazar mısınız bekliyorum. Sizin için dua edeceğim 🥰🙏🏻