Benim de ilk çocuğum , her yerim ağırıyor. Klozete otururken bile dizlerim ağırıyor. Zorla oturuyorum. Ellerim uyuşuyor, kollarım ağırıyor. Daha sayamadığım bi sürü şey. Bazen şaka yaptığımı düşünüyor eşim ama valla çok zorlanıyorum. Hamileliğimin başından beri de raporluyum. ☹️