Elif3428 6haftalik gebeyim cok midem bulantim var kusyorum halsizim surekli var mi benim bu durumu yaşiyan ne iyi gelyo aceba
DuyguAlkan Elif3428 Erzurum limonlu akide şekeri diyorlar. Ben sonradan öğrendim ilk 4 ayda kusmaktan 7 kilo verdim belim ağrıyordu zorlamaktan. Allah kolaylık versin.
FiruzeGrks Leblebi,çubuk kraker vazgeçilmezin olur ama çok rahatsız olursan hap kullanırsın doktorunun tavsiye ettiği.İnşallah çok uzun sürmez bulantın.
Eminetekin İlk aylar hep öyle oluyor ben 9 aya girdim ama hala o ilk aylardaki bulantım aklıma geldikçe içim ürperiyor. Biraz kendini tanıman lazım bu sürede sana ne iyi geliyor bul. Bana ayva çok iyi gelmişti bide limon yiyerek alıyordum midemdeki asidi. Zencefil çayı da çok etkili olabiliyor ama bazen hiç bi şey fayda etmiyor
Neroizm Tuhaf ama bana sakiz iyi gelmisti. Sanirim midedeki sindirimi harekete gecirdigi icin hizlandirip bulantiyi önledi.
Elif3428 Ilginize tsk ederim sabah kalktımda oluyo aksama kadar süryo sonra gecyo doktoruma soyledim bişey veremem suan bunlar normal dedi insallah geçer cok zormuş hamileliğimde şunu oğrendim ki kendini hazir hissetmediğin sürüce hamile kalmicaksin ama herşeye rağmen allahima şükür ler olsun nasip ettiği icin daima şükür bunlar gecici allah kalıcı hastalik vermesin hic kimseye