Toprak_hira59 nevarneyokk kilosunu bilmiyorum ama sezeryan tarihimizi 35 haftada verdi yarın 37.4 günlük oluyoruz ve sabah sezeryan olucam🙏🙂
Pinarlina nevarneyokk 37+1 dün kontrolümüz vardı 3420 dedı doktorumuz zaten bi önceki gidişimde de 3050 gr dı bende şimdi merak ediyorum doğum bi anda mı başlıyor yoksa bı hafta içinde bunun anlaşılmasına sebep olan şeyler varmı
Toprak_hira59 nevarneyokk bazı doktorlar inatla 39 felan bekliyorlar ben ilk dogumumuda ayni doktorda 37.4te yapmistim eger gelisiminde bi sıkıntı görmüyorsa 37 den sonra istedigimiz gune veriyor