Kızlar geçen hafta Perşembe günü şeker yükleme testi yaptırdım bana demişti ki kadın 10 da burda ol tok gel 9 dan sonra yemek yeme su içme dedi aynen dediği gibi yaptım 10 da gittim bana gazozdan verdi içtim 1 saat bekletti 1 saatin sonunda kan aldı. Bugün salı hala çıkmadı sonucum e nabızdan bakıyorum. Bi hata mı var acaba. Açlık kanı da almadı benden. Benşmle birlikte 2 kişi daha vardı onlara da öylr aldı birlikte bekledik orda