Bsr-12 Merhaba ben 12 haftalik hamileyim hapsururken sag tarafima hep bir agri giriyor korkarak hapsuruyorum bugun hepsinden fazla olup bemi resmen aglatti bu normal mi 😞
Mom6545 Bsr-12 bende şuan hapşurdum soluma girdi ağrı üstüne bunu gördüm 😂 normal ya kendinizi kasıyorsunuz galiba ondan oluyor
Bsr-12 Mom6545 kasmiycam derken o an kasiyoruz saniirim ama resmen agladim yerinden oynadi bukez ddm:)
Mom6545 Bsr-12 ya biraz da korku var kaybetme korkusu ondan bu herşeye takılmamız evet kasıyoruz aslında hiç iyi değilmişte ben alışmışım ya böyle hapşurmaya 🤦♀️