gizemgnll EsraMtGlmez ben erkek olursa ege koyucam, kardeşimin adı efe, uyumlu olur dedik 🙂 kısa isim seviyorum ama isterseniz yanına baska isim koyabilirsiniz, poyraz ege falan gibi 🙂
FatmaSalamBayram EsraMtGlmez Hayret kimse Asaf dememiş. Yeter artık daha da demeyin 🙏🏻 Erkeklerde; Arın Aren Sarp Demir Pamir Pars Bunlar benim çok hoşuma gidiyor
DilekYklmztk BezelikVeAnnesi duhan kız ismi oluyor arastırdım bende istiyordum ama duha erkek ismi bende eymen duha ikisi arasında kaldım ☺
Tyk53 Benmde oğlum olcak kısmetse ben Doruk diyorum kocam Efe diyor 😊 Doruk efe koyuncada uzun oluyor. Bende kararsızım yanii
Seyma53 Can Aras ismi hoşuma gidiyo. Geçende araştırırken Balamir diye bi isim buldum bilmiyorum biraz değişik geldi 🤔
gizemgnll Bahar1187 bence kötü , daha doğal durması lazım sanki biraz yapmacık gibi , yeni türedi bu isimler yani , üçünden biri olacaksa ali emir daha iyi , bence 😊