asya21 Az önce çatı muayenesi oldum hiç bir şey hissetmedim çok hafifti korktuğum gibi değildi siz de korkmayın rahat olun kızlar 🌸 herkese hayırlı doğumlar diliyorum
aleladebirmom asya21 kaç haftalıksınız? Normal doğum mu yapacaksınız? Ben 36 haftalığım hala yapılmadı çatı muayenesi merak ettim
Didemf asya21 bende 38+ 2 tim bugün oldum çok rahat geçti kanama olabilir dedi doktorum bel ağrısı falan varmı siz de
asya21 Didemf kanama yok belim ağrıyor ama oda nst de sırt üstü yattım ondan kaynaklı olablir diye düşünüyorum