zynptnc 10+4 günlük hamileyim bı kesilip bı devam eden kahverengi lekelenmem var 5 haftalıkken başlamıştı doktorum o zaman için normal demişti ama kesilmiyor bir gün kesilip ikinci gün devam ediyor. Normal midir
seon90 zynptnc canm doktoruna sor ama normal değil bencede.genelde progestan veriyırlar doktorlar.ilişkiye girmeyin canm çokta yorma kendini
Gizemyakar zynptnc benim de lekelenmelerim oluyordu her olduğunda doktoruma soruyordum ve normal diyordu. Sonra birgün hafif bir kanamam oldu başka doktorun yanına gittim düşük tehlikesi var dedi ve progestan verdi 2 aydır düzenli kullanıyorum kontrollerime gidiyorum. Bence başka bir doktora görün
Seyidemert zynptnc Merhaba benimde lekem vardı doktorum bana progestan verdi onu kullandım ve kesildi lekem şuanda yok. Bu konuda doktorla görüşmeniz gerekiyor
zynptnc Nebyaa Gizemyakar iğne ve progestan fitl verdi ultrason a da aldı Bebek iyi görünüyor maa sen yine de bu ilaçları kullan dedi