Canım benim doktorum kullanma demişti ne olursa olsun ya jilet ya ağda yap demişti ben kendimi bildim bileli hep ağda yaparım gebeliktede devam ettim çok şükür bir sıkıntı olmadı her yerini ağda ya da jilet ile temizle kimyasal kullanma demişti ağda daha uzun süre çıkartıyor yapabilirsen önerim ağda 🥰🌸